Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Oferta na wykonanie (zakup) tablic/ planszy informacyjnych

Anna Chojnacka
Urząd Dozoru Technicznego Oddział: Urząd Dozoru Technicznego. Centrala DK
Termin:
Zamieszczenia : 10-08-2018 12:28:21
Składania : 17-08-2018 12:27:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo, 

Urząd Dozoru Technicznego zwraca się z prośbą oprzygotowanie oferty na wykonanie (zakup) tablic/ planszy informacyjnych zgodniez poniższym opisem. 

Specyfikacja:

  • Materiał: płyta PCV
  • Druk: pełny kolor, matowy wykonywany bezpośrednio na PCV
  • Grubość PCV: 3 mm 

Rozmiar tablic/ planszy (maksymalny):

 w oprawie ramka aluminiowa o szerokości 2 cm (szerokość x wysokość – liczba sztuk):

  • 220 cm x 80 cm – 1 sztuka 

bez oprawy / ramki (szerokość x wysokość –liczba sztuk)

  • 120 cm x 218 cm – 1 sztuk
  • 150 cm x 218 cm – 7 sztuk
  • 40 cm x 218 cm – 1 sztuk
  • 163 cm x 218 cm – 2 sztuk
  • 100 cm x 218 cm  – 3sztuk
  • 148 cm x 218 cm – 1 sztuk 

Termin realizacji zamówienia – 36-38 tydzień (3-21 wrzesień 2018 r.) 

Jeżeli jesteście Państwo zainteresowani realizacją Zamówienia na wykonanie, transportwraz z montażem tablic/ planszy, prosimy o przesłanie oferty zawierającej informacje:

  1. Opis firmy/ dane kontaktowe
  2. Cena za wykonanie/ wydruk tablic/ planszy
  3. Cena za transport
  4. Cena za montaż
  5. Czas realizacji Zamówienia od przekazania projektów graficznych
  6. Ewentualnie inne, dodatkowe koszty (jeżeli występują) 

Inne istotne informacje dotyczące realizacji Zamówienia:

  • Projekt graficzny dostarczony przez Zamawiającego
  • Ostateczne wymiary do realizacji Zamówienia zostanąpobrane w uzgodnionym terminie z Zamawiającym
  • Transport oraz montaż tablic/ planszy na terenie Warszawy
  • Wykonawca powinien udzielić Zamawiającemu - 2 letniej gwarancjina produkt (druk, materiał, montaż)  

W przypadku pytań proszę o kontakt pod numerem tel. 22 57 22 369 lub 451.

Informacja o RODO:

  • Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE(ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str.1), dalej „RODO”, informuję, że: 
  •  Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezes Urzędu Dozoru Technicznego z siedzibą w Warszawie ul. Szczęśliwicka 34, kod pocztowy 02-353, 
  • Kontakt z wyznaczonym przez Administratora Danych Osobowych – Inspektorem Ochrony Danych, możliwy jest za pośrednictwem poczty elektronicznej (adres: iod@udt.gov.pl), oraz strony internetowej (www.udt.gov.pl), 
  • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie i realizację zamówienia na wykonanie (zakup) tablic/ planszy informacyjnych zgodnie z opisem.  
  • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
  • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
  • obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 
  • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
  • posiada Pani/Pan: 

−  na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;  

−  na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;

−  na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;  

−  prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

  • nie przysługuje Pani/Panu:

−  w związku z art. 17 ust. 3lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

−  prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

−  na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.


 W przypadku pytań: 

 - technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Pytania do specyfikacji" lub pod nr tel  tel. 22 57 22 369 lub 451. 

 - związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.   

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.

 Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zapytanie ofertowe_tablice-plansze informacyjne LAB_WARSZAWA_2018_08_06.pdf pdf 272.53 2018-08-10 12:28:21 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Oferta na wykonanie (zakup) tablic/ planszy informacyjnych - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , USD: 4.0417 PLN, EUR: 4.3177 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 RODO - W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa, w tym przypadku w polu „Twoja propozycja lub komentarz” proszę wpisać „nie dotyczy”. (0)
3 Warunki płatności - 21 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury, proszę potwierdzić (0)
4 Cena za wykonanie/ wydruk tablic/ planszy 50% Cena za wykonanie/ wydruk tablic/ planszy Materiał: płyta PCV Druk: pełny kolor, matowy wykonywany bezpośrednio na PCV Grubość PCV: 3 mm (0)
5 Cena za transport 15% Cena za transport - na terenie Warszawy (0)
6 Cena za montaż 15% Cena za montaż - na terenie Warszawy (0)
7 Czas realizacji 20% Czas realizacji Zamówienia od przekazania projektów graficznych (0)
8 Gwarancja - Wykonawca powinien udzielić Zamawiającemu - 2 letniej gwarancji na produkt (druk, materiał, montaż) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 312