Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Projektowanie graficzne oraz aktualizacja materiałów informacyjnych UDT

Małgorzata Suś-Ryszkowska
Urząd Dozoru Technicznego Oddział: Urząd Dozoru Technicznego. Centrala DS
Termin:
Zamieszczenia : 09-08-2018 13:59:02
Składania : 17-08-2018 13:47:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

Urząd Dozoru Technicznego zwraca sięz prośbą o przedstawienie oferty na kompleksowe projektowanie graficzne orazaktualizację istniejących materiałów popularyzacyjnych informacyjnychi prewencyjnych (drukowanych i do internetu),  według poniższego opisu oraz załączonegoformularza ofertowego (załącznik nr 1).

Jeżeli są Państwo zainteresowani przedstawieniem oferty, prosimy o jej załączenie w formie PDF.

Przedmiotem zamówienia będzie „Projektowanie graficzne oraz aktualizacja materiałów informacyjnych UDT”.

Bazą do opracowania grafik są materiały tekstowe, zdjęcia, rysunki i opracowania UDTdostarczane w różnych plikach np. xls, doc, rtf, jpg, aktualnie posiadanew UDT grafiki oraz, w uzgodnieniu z Zamawiającym, obrazy i rysunki będące własnością Wykonawcy, do których posiadaprawa autorskie na wszystkich polach eksploatacji.  

Dotychczas opracowane materiały graficzne UDT można obejrzeć na stronie internetowej UDT: www.udt.gov.pl,na przykład (pozycje wg tabeli w załączniku nr 1):


INFORMACJEOGÓLNE O PRZEDMIOCIE ZAMÓWIENIA

Przedmiotem zamówienia jest Projektowanie graficzne orazaktualizacja materiałów informacyjnych UDT takich jak: biuletyny, foldery,kalendaria, reklamy, materiały promocyjne i informacyjne, plakaty, broszury, banery,wkładki do kalendarzy, roll-upy, zgodnie z załącznikiem nr 1 do niniejszego zapytania.

W przypadku nowych projektów (tj. takich, które nie funkcjonują w UDT), Wykonawca przedstawi min. trzy propozycje do wyboru Zamawiającego.W przypadku aktualizacji materiałów już funkcjonujących, Wykonawca może przedstawić własny projekt na ich realizację.

W przypadku aktualizacji materiałów już funkcjonujących, Zamawiający udostępnia materiał doprzetwarzania w plikach:.psd (AdobePhotoshop),. indd (AdobeInDesign),.ai (AdobeIllustrator),.pdf (AdobeAcrobat).

W przypadku konieczności wprowadzenia poprawek, Wykonawca zobowiązany jest do ichnanoszenia.

Wykonawca ma obowiązek dokonania trzech tur poprawek.

Wersja finalna projektu musi uwzględniać wszystkie zgłoszone poprawki.

Wszystkie projekty muszą być przygotowane w wersjach:„do druku”(plik zgodny z wymaganiami drukarni),do publikacji w Internecie.

Projekty opracowane przez Wykonawcę, stanowiące dzieło w rozumieniu prawa autorskiego, będą całkowicie oryginalne i nie będą naruszać praw autorskich innych osób/podmiotów, w tym również będą wolne od innych wad prawnych i fizycznych,które mogłyby spowodować odpowiedzialność Zamawiającego.  

OFERTA POWINNA ZAWIERAĆ:

  1. Wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1).
  2. Projekty graficzne Wykonawcy (co najmniej 5 projektów podlegających ocenie).
  3. Referencje (min 3) oraz wykaz projektów z ostatnich 2 lat (min 10). 

ZAKRES OBOWIĄZKÓW WYKONAWCY

  • Opracowanie we współpracy merytorycznej z Zamawiającym projektów graficznych.
  • Przekazanie Zamawiającemu praw autorskich do projektów na wszystkich polach eksploatacji.
  • Dostarczanie terminowe grafik Zamawiającemu, w formacie umożliwiającym powielanie, publikowaniei przetwarzanie grafik.
  • Terminowe dostarczanie gotowych grafik - termin zależny od objętości materiału UDT (załączniknr 1), ustalany osobno dla każdego projektu.
  • Planowany termin realizacji: do 31 grudnia 2018 r. lub do wykorzystania środków z umowy.  

WYMAGANIA

Zamawiający wymaga od Wykonawcy spełnienia poniższych warunków:

  1. Wiedzy i doświadczenia w projektowaniu graficznym, potwierdzonych portfolio i referencjami,
  2. Biegłej znajomości programów: Photoshop, Adobe Illustrator, InDesign,
  3. Posiadania odpowiedniego zaplecza (w tym sprzętowego i programistycznego), gwarantujących należytą realizację zamówienia,
  4. Zmysł estetyczny, precyzja, dbałość o szczegóły. 

KRYTERIUM WYBORU

Kryterium wyboru oferty

1: Cena –  60%Kryterium wyboru oferty

2: Doświadczenie Wykonawcy w projektowaniu graficznym  – 10% Referencje/protokoły - potwierdzenie realizacji projektów, wykaz projektów.  Kryterium wyboru oferty

3: Projekty graficzne Wykonawcy – 30% Co najmniej 5 różnych projektów graficznych zrealizowanych przez Wykonawcę, wraz z opisem (format, objętość).

ISTOTNE WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA:

  1. Faktury będą wystawiane zgodnie z zaakceptowanym formularzem ofertowym wybranego Wykonawcy.
  2. Realizacja usługi odbywać się będzie na podstawie zawartej umowy.
  3. W umowie zawarty będzie  zapis o przekazaniu Zamawiającemu praw autorskich oraz pełnych pól eksploatacji.
  4. Za wykonanie przedmiotu zamówienia uznane zostaną faktycznie przygotowane grafiki z listy przedstawionej przez Zamawiającego oraz dodatkowe grafiki Zamawiającego (załącznik nr 1) według ustaleń w trakcie trwania realizacji umowy co będzie podstawą płatności.
  5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania środków z umowy.
  6. Płatność za wykonanie przedmiotu umowy będzie dokonana przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy w ciągu 21 dni od daty dostarczenia do siedziby Zamawiającego (adres – jak poniżej) faktury VAT.
  7. Za dzień zapłaty uważa się dzień obciążenia rachunku Zamawiającego.
  8. Faktura będzie wystawiona na: Urząd DozoruTechnicznego, ul. Szczęśliwicka 34, 02-353 Warszawa, NIP: 522-000-46-17. Urząd Dozoru Technicznego nie dokonuje przedpłat.
  9. Prosimy o wypełnienie załączonej tabeli (załączniknr 1).
  10. Ofertę należy opatrzyć datą, podpisem osoby upoważnionej i pieczęcią firmową.

W przypadku pytań prosimy o kontakt z osobą odpowiedzialną za realizację zamówienia ze strony Urzędu Dozoru Technicznego: Małgorzata Suś-Ryszkowska tel. 22 572 23 96, kom.: 728 859 704, email: Malgorzata.Sus@udt.gov.pl


Informacja o RODO:

  • Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE(ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str.1), dalej „RODO”, informuję, że: 
  •  Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezes Urzędu Dozoru Technicznego z siedzibą w Warszawie ul. Szczęśliwicka 34, kod pocztowy 02-353, 
  • Kontakt z wyznaczonym przez Administratora Danych Osobowych – Inspektorem Ochrony Danych, możliwy jest za pośrednictwem poczty elektronicznej (adres: iod@udt.gov.pl), oraz strony internetowej (www.udt.gov.pl), 
  • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie i realizacją zamówienia na Projektowanie graficzne oraz aktualizacja materiałów informacyjnych UDT.
  • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
  • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
  • obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 
  • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
  • posiada Pani/Pan: 

−  na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;  

−  na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;

−  na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;  

−  prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

  • nie przysługuje Pani/Panu:

−  w związku z art. 17 ust. 3lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

−  prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

−  na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

 W przypadku pytań: 

 - technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Pytania do specyfikacji" lub pod nr tel. 22 572 23 96

 - związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.   

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.

 Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik 1 GRAFIKI 2018_II.xls xls 28 2018-08-10 11:50:23 Postępowanie
Zapytanie ofertowe GRAFIKI 2018_II.pdf pdf 77.72 2018-08-09 13:59:02 Postępowanie

Komunikaty

2018-08-10 12:00 Małgorzata Suś-Ryszkowska Szanowni Państwo,
uprzejmie informuję, że zmieniony został załącznik w pozycji 3 - dodano liczbę grafik/projektów.
Z poważaniem,
Małgorzata Suś-Ryszkowska

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Projektowanie graficzne oraz aktualizacja materiałów informacyjnych UDT - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , USD: 4.0610 PLN, EUR: 4.3335 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 60% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 RODO - W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa, w tym przypadku w polu „Twoja propozycja lub komentarz” proszę wpisać „nie dotyczy”. (0)
3 Warunki płatności - 21 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury, proszę potwierdzić. (0)
4 Doświadczenie Wykonawcy 10% Zamawiający w skali punktowej 0-10 punktów przyzna punktację maksymalną temu Wykonawcy, który spełnia wymaganie co najmniej 10 grafik w ciągu ostatnich 2 lat oraz przedstawi min 3 referencje od różnych zleceniodawców. Spełnia – 10 pkt Brak doświadczenia - 0 pkt (0)
5 Projekty graficzne Wykonawcy 30% Ogólna ocena 5 projektów - max 30 punktów (ocena jednego projektu – max 6 punktów). Ocenie podlegają między innymi: 1. kreatywność, 2. sposób prezentacji tematu, 3. oryginalność szaty graficznej. (0)
6 Umowa -  Realizacja usługi odbywać się będzie na podstawie zawartej umowy. W umowie zawarty będzie zapis o przekazaniu Zamawiającemu praw autorskich oraz pełnych pól eksploatacji. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 322