Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 09-08-2018 13:59:02 |
Składania : | 17-08-2018 13:47:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | |
Rodzaj: | - |
Szanowni Państwo,
Jeżeli są Państwo zainteresowani przedstawieniem oferty, prosimy o jej załączenie w formie PDF.
Przedmiotem zamówienia będzie „Projektowanie graficzne oraz aktualizacja materiałów informacyjnych UDT”.
Bazą do opracowania grafik są materiały tekstowe, zdjęcia, rysunki i opracowania UDTdostarczane w różnych plikach np. xls, doc, rtf, jpg, aktualnie posiadanew UDT grafiki oraz, w uzgodnieniu z Zamawiającym, obrazy i rysunki będące własnością Wykonawcy, do których posiadaprawa autorskie na wszystkich polach eksploatacji.
Dotychczas opracowane materiały graficzne UDT można obejrzeć na stronie internetowej UDT: www.udt.gov.pl,na przykład (pozycje wg tabeli w załączniku nr 1):
INFORMACJEOGÓLNE O PRZEDMIOCIE ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest Projektowanie graficzne orazaktualizacja materiałów informacyjnych UDT takich jak: biuletyny, foldery,kalendaria, reklamy, materiały promocyjne i informacyjne, plakaty, broszury, banery,wkładki do kalendarzy, roll-upy, zgodnie z załącznikiem nr 1 do niniejszego zapytania.
W przypadku nowych projektów (tj. takich, które nie funkcjonują w UDT), Wykonawca przedstawi min. trzy propozycje do wyboru Zamawiającego.W przypadku aktualizacji materiałów już funkcjonujących, Wykonawca może przedstawić własny projekt na ich realizację.
W przypadku aktualizacji materiałów już funkcjonujących, Zamawiający udostępnia materiał doprzetwarzania w plikach:.psd (AdobePhotoshop),. indd (AdobeInDesign),.ai (AdobeIllustrator),.pdf (AdobeAcrobat).
W przypadku konieczności wprowadzenia poprawek, Wykonawca zobowiązany jest do ichnanoszenia.
Wykonawca ma obowiązek dokonania trzech tur poprawek.
Wersja finalna projektu musi uwzględniać wszystkie zgłoszone poprawki.
Wszystkie projekty muszą być przygotowane w wersjach:„do druku”(plik zgodny z wymaganiami drukarni),do publikacji w Internecie.
Projekty opracowane przez Wykonawcę, stanowiące dzieło w rozumieniu prawa autorskiego, będą całkowicie oryginalne i nie będą naruszać praw autorskich innych osób/podmiotów, w tym również będą wolne od innych wad prawnych i fizycznych,które mogłyby spowodować odpowiedzialność Zamawiającego.
OFERTA POWINNA ZAWIERAĆ:
ZAKRES OBOWIĄZKÓW WYKONAWCY
WYMAGANIA
Zamawiający wymaga od Wykonawcy spełnienia poniższych warunków:
KRYTERIUM WYBORU
Kryterium wyboru oferty
1: Cena – 60%Kryterium wyboru oferty
2: Doświadczenie Wykonawcy w projektowaniu graficznym – 10% Referencje/protokoły - potwierdzenie realizacji projektów, wykaz projektów. Kryterium wyboru oferty
3: Projekty graficzne Wykonawcy – 30% Co najmniej 5 różnych projektów graficznych zrealizowanych przez Wykonawcę, wraz z opisem (format, objętość).
ISTOTNE WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
W przypadku pytań prosimy o kontakt z osobą odpowiedzialną za realizację zamówienia ze strony Urzędu Dozoru Technicznego: Małgorzata Suś-Ryszkowska tel. 22 572 23 96, kom.: 728 859 704, email: Malgorzata.Sus@udt.gov.pl
Informacja o RODO:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
− w związku z art. 17 ust. 3lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
W przypadku pytań:
- technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Pytania do specyfikacji" lub pod nr tel. 22 572 23 96
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2018-08-10 12:00 | Małgorzata Suś-Ryszkowska |
Szanowni
Państwo, uprzejmie informuję, że zmieniony został załącznik w pozycji 3 - dodano liczbę grafik/projektów. Z poważaniem, Małgorzata Suś-Ryszkowska |
Komunikaty