Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: RZP.271.32.2018.AS Wykonanie remontu pomieszczeń 105, 106 i 107 w budynku Urzędu Miejskiego w Elblągu

Alicja Siemiętkowska
Urząd Miejski w Elblągu Oddział: Departament Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 15-05-2018 09:50:10
Składania : 24-05-2018 09:30:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

ZAPYTANIE OFERTOWE

Postępowanie prowadzone na podstawie ZARZĄDZENIA NR 398/2017 PREZYDENTA MIASTA ELBLĄG z dnia 14 września 2017 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równoważności kwoty 30 000 euro w Urzędzie Miejskim w Elblągu.

RZP.271.32.2018.AS
Wykonanie remontu pomieszczeń 105, 106 i 107 w budynku Urzędu Miejskiego w Elblągu

I. ZAMAWIAJĄCY:
GMINA – MIASTO ELBLĄG
82-300 Elbląg, ul. Łączności 1

II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pomieszczeń 105, 106 i 107 w budynku Urzędu Miejskiego w Elblągu.

2. Przedmiot zamówienia opisują niżej wymienione przedmiary robót:
a) NAZWA INWESTYCJI: Remont pomieszczeń - p.105, 106 i 107 - instalacje elektryczne
ADRES INWESTYCJI: Elbląg ul.Łączności 1
INWESTOR: GMINA MIASTO ELBLĄG
ADRES INWESTORA: Elbląg ul.Łączności 1

b) NAZWA INWESTYCJI: Remont pomieszczeń biurowych 105-107
ADRES INWESTYCJI: ul.Łączności 1; 82-300 Elbląg
INWESTOR: Gmina Miasto Elbląg
ADRES INWESTORA: ul.Łączności 1; 82-300 Elbląg
BRANŻA: budowlana, sanitarna
stanowiące ZAŁĄCZNIK NR 2 do zapytania ofertowego.

3. Zakres zamówienia obejmuje:
a) wykonanie posadzki podłogowej oraz położenie wykładziny PCV (wykładzina dostarczona zostanie przez Zamawiającego),
W pozycji 3 przedmiaru robót budowlanych należy przewidzieć usunięcie subitu metodą frezowania.
b) malowanie ścian,
c) wymianę grzejników,
d) wymianę drzwi wejściowych i wewnętrznych pomiędzy pokojami (drzwi z ościeżnicami dostarczone zostaną przez Zamawiającego),
e) wymianę instalacji elektrycznej i IT oraz wymianę oświetlenia.
Szczegółowy zakres robót do wykonania został określony w przedmiarach robót stanowiących ZAŁĄCZNIK NR 2 do zapytania ofertowego.

4. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 36 miesięcy rękojmi za wady i gwarancji jakości na wykonanie prac licząc od daty odbioru końcowego.

III. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA

6 tygodni od dnia przekazania terenu realizacji robót

IV. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
1. Cenę (brutto) oferty należy obliczyć sporządzając kosztorysy ofertowe na podstawie przedmiarów robót stanowiących ZAŁĄCZNIK NR 2 do zapytania ofertowego. Kolejność pozycji kosztorysowych musi być zgodna z przedmiarami. Kosztorysy ofertowe należy sporządzić w następujący sposób:
a) kosztorysy ofertowe:
- muszą być sporządzone jako kosztorysy uproszczone,
- muszą zawierać wszystkie pozycje z przedmiarów robót zawartych w zapytaniu ofertowm,
- muszą zawierać tabele elementów scalonych,
- muszą zawierać oddzielne informacje o danych wyjściowych do kosztorysowania, w oparciu o które Wykonawca sporządził kosztorysy ofertowe,
- muszą zawierać zestawienie robocizny, materiałów i sprzętu,
b) cena kosztorysowa musi być sumą cen poszczególnych pozycji, zawartych w kosztorysie ofertowym, z uwzględnieniem VAT (zgodnie z obowiązującymi przepisami),
c) cena kosztorysowa każdej pozycji kosztorysu ofertowego musi stanowić iloczyn ceny jednostkowej robót dla tej pozycji i ilości jednostek przedmiarowych tych robót,
d) cena jednostkowa:
- musi być podana dla każdej pozycji,
- musi uwzględniać: wszystkie koszty robocizny, materiałów, pracy sprzętu i środków transportu technologicznego, niezbędnych do wykonania robót objętych daną jednostką przedmiarową oraz koszty pośrednie, koszty zakupu i zysk,
- ceny jednostkowe nie mogą uwzględniać VAT.
Każda cena, o której mowa w pkt. b), c) i d) musi być zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku. Zamawiający dopuszcza przy sporządzaniu kosztorysów ofertowych stosowanie wszystkich rodzajów programów do kosztorysowania, o ile sporządzone za ich pomocą kosztorysy ofertowe będą spełniały warunki określone w zapytaniu ofertowym.
2. Cena (brutto) oferty musi obejmować wszystkie koszty związane z realizacją zadania wynikające wprost z przedmiarów, jak również w nich nie ujęte, a niezbędne do wykonania zadania, tj.: roboty przygotowawcze, porządkowe, zagospodarowanie terenu realizacji robót, utrzymanie zaplecza i terenu robót (wywóz śmieci, organizacja zaplecza socjalnego, zasilanie w energię elektryczną , itp.), koszty dopuszczenia do czynnych urządzeń oraz wszelkich opłat związanych z odbiorem robót.
3. Cena oferty musi uwzględniać podatek od towarów i usług VAT.
4. Cena nie podlega waloryzacji.

V. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT
1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryterium oceny ofert określonego w zapytaniu ofertowym.
2. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował poniższymi kryteriami o następującym znaczeniu:
(1) cena (brutto) - 100 %
3. Sposób oceny ofert:
Liczba punktów przyznawana w przyjętym kryterium oceny ofert: XC x 100%
Sposób obliczenia XC:

XC = cena (brutto) najniższa x 10 pkt / cena (brutto) badanej oferty

VI. TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Oferty należy składać do dnia 24 maja 2018 r. do godziny 09:30
2. Zamawiający informuje, że składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy zakupowej.
3. Składana oferta musi zawierać:
a) kosztorysy ofertowe sporządzone zgodnie z wymaganiami pkt IV. zapytania ofertowego,
b) wypełniony ZAŁĄCZNIK NR 3 do zapytania ofertowego - dane teleadresowe Wykonawcy.

VII. OSOBY UPOWAŻNIONE DO KONTAKTU Z WYKONAWCAMI
Alicja Siemiętkowska – Referat Zamówień Publicznych, Urząd Miejski w Elblągu, pok. 404, telefon
55 239 31 78, e-mail: rzp@umelblag.pl
Zamawiający informuje, że korespondencja z Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem platformy zakupowej.

VIII. WZÓR UMOWY LUB ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY, KTÓRE ZOSTANĄ WPROWADZONE DO TREŚCI ZAWIERANEJ UMOWY ALBO OGÓLNE WARUNKI UMOWY OKREŚLAJĄCE WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA, KTÓRE PO DOKONANIU WYBORU WYKONAWCY NIE PODLEGAJĄ ZMIANOM
Zamawiający przekazuje wzór umowy stanowiący ZAŁĄCZNIK NR 1 do zapytania ofertowego.

IX. INFORMACJE DODATKOWE
1. Zamawiający wymaga, aby złożona przez Wykonawcę oferta stanowiła ofertę handlową, na podstawie której Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zmiany w treści niniejszego zapytania ofertowego przed terminem składania ofert, a także prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyn oraz prawo do zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty.
3. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień i dodatkowych informacji dotyczących treści złożonych ofert.
5. Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
X. ZAŁĄCZNIKI
1. ZAŁĄCZNIK NR 1 - wzór umowy
2. ZAŁĄCZNIK NR 2 - przedmiary robót
3. ZAŁĄCZNIK NR 3 - dane teleadresowe Wykonawcy

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ZAŁĄCZNIK NR 1 - WZÓR UMOWY.PDF PDF 1964.31 2018-05-15 09:50:10 Postępowanie
ZAŁĄCZNIK NR 2 - PRZEDMIARY ROBÓT.zip zip 431.12 2018-05-15 09:50:10 Postępowanie
ZAŁĄCZNIK NR 3 - DANE TELEADRESOWE.doc doc 30 2018-05-15 09:50:10 Postępowanie
ZAŁĄCZNIK NR 2 - PRZEDMIARY ROBÓT.zip zip 431.12 2018-05-15 09:50:10 Przedmiot zamówienia
ZAŁĄCZNIK NR 3 - DANE TELEADRESOWE.doc doc 30 2018-05-15 09:50:10 Kryterium
zaw o unieważ 32.PDF PDF 242.49 2018-05-25 08:53:07 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2018-05-25 08:53 Alicja Siemiętkowska Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania w załączeniu.

zaw o unieważ 32.PDF

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wykonanie remontu pomieszczeń 105, 106 i 107 w budynku Urzędu Miejskiego w Elblągu Proszę załączyć kosztorysy sporządzone na podstawie przedmiarów robót stanowiących ZAŁĄCZNIK NR 2 do zapytania ofertowego. Cena podana w tej pozycji musi być sumą cen poszczególnych pozycji kosztorysowych.

ZAŁĄCZNIK NR 2 - PRZ [...].zip

1 robota budowlana - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3316 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Termin realizacji zamówienia - 6 tygodni od dnia przekazania terenu realizacji robót, proszę potwierdzić (0)
2 Rekojmia za wady i gwarancja jakości - Minimum 36 miesięcy rękojmi za wady i gwarancji jakości na wykonanie prac licząc od daty odbioru końcowego, proszę potwierdzić (0)
3 Wzór umowy - Akceptuję wzór umowy, proszę potwierdzić (0)
4 Dane teleadresowe - Proszę wypełnić ZAŁĄCZNIK NR 3 do zapytania ofertowego i załączyć, proszę potwierdzić

ZAŁĄCZNIK NR 3 - DAN [...].doc

(0)
5 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 351