Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Dokumentacja projektowa - Zagospodarowanie terenu ZSM Świdnica

Łukasz Pełka
Starostwo Powiatowe w Świdnicy Oddział: Wydział Inwestycji, Remontów i Przetargów
Termin:
Zamieszczenia : 08-02-2018 11:48:16
Składania : 15-02-2018 12:00:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

ZAPYTANIE OFERTOWE

I. ZAMAWIAJĄCY:

Powiat Świdnicki, ul. Marii Skłodowskiej –Curie 7, 58-100 Świdnica, działając w oparciu o zapisy regulaminu dotyczącego udzielenia zamówień o wartości do 30 000 Euro, zwraca się z zapytaniem ofertowym na wykonanie dokumentacji projektowej zagospodarowania terenu wokół budynku Internatu Zespołu Szkół Mechanicznych w Świdnicy przy ul. Sikorskiego 41.

(CPV 71 71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej)

II. OPIS I ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1. Zakres zamówienia dotyczy wykonania dokumentacji projektowej zagospodarowania terenu wokół budynku Internatu ZSM w Świdnicy, w zakresie:
• terenu rekreacyjnego wraz z siłownią plenerową w atrium budynku internatu,
• chodników i dojść wokół budynku internatu,
• przebudowy parkingu,
• terenu przed budynkiem internatu,

Plan terenu wraz z zaznaczonymi elementami zagospodarowania terenu, który ma być objęty dokumentacją projektową stanowi załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.


2. W skład wymaganej dokumentacji projektowo – kosztowej wchodzą:
• projekt budowlano – wykonawczy – 3egz., (wraz z mapą do celów projektowych)
• kosztorys inwestorski wraz z przedmiarami – 2 egzemplarze,
• specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – 2 egzemplarze.
• całość dokumentacji jak wyżej w formie cyfrowej nagrane na płytę CD lub DVD – 1 sztuka.

3. Projekt umowy stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.


III TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Terminy realizacji zamówienia: – 23 kwietnia 2018r.

IV INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO
Z WYKONAWCAMI ORAZ POZYSKIWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać:
- za pośrednictwem platformy zakupowej,
- pisemnie na adres: Starostwo Powiatowe w Świdnicy, ul. Marii Skłodowskiej-Curie 7, 58-100 Świdnica
- drogą elektroniczną: e-mail: lukasz.pelka@powiat.swidnica.pl .

V OSOBY PO STRONIE ZAMAWIAJĄCEGO UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI.
1. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania oraz w sprawach merytorycznych jest Pan Łukasz Pełka – Dyrektor Wydziału Inwestycji, Remontów i Przetargów Starostwa Powiatowego w Świdnicy, tel. 74/ 85-00-486.
2. Wykonawca może się zwrócić pisemnie do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia:
Kontakt z Zamawiającym:
- za pośrednictwem platformy zakupowej, https://platformazakupowa.pl/sp_swidnica
- pisemnie na adres: Starostwo Powiatowe w Świdnicy, ul. Marii Skłodowskiej-Curie 7, 58-100 Świdnica
- drogą elektroniczną: e-mail: lukasz.pelka@powiat.swidnica.pl .

VI Wymagania Zamawiającego oraz dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć na potwierdzenie spełniania wymagań, jeżeli nie składa oferty przez platformę zakupową:
1. Wypełniony formularz cenowo – ofertowy (załącznik nr 1), zawierający cenę netto i brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia oraz wysokość stawki podatku VAT obowiązującej dla przedmiotowego zadania. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

VII MIEJSCE SKŁADANIA OFERTY CENOWEJ
Ofertę cenową przygotowaną zgodnie z pkt VI niniejszego zapytania należy złożyć:
 za pośrednictwem platformy zakupowej, https://platformazakupowa.pl/sp_swidnica, lub
 w formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego - Starostwo Powiatowe w Świdnicy, ul. Marii Skłodowskiej –Curie 7, 58-100 Świdnica, w pok. nr 307 lub
 przesłać na adres: Starostwo Powiatowe w Świdnicy, ul. Marii Skłodowskiej –Curie 7, 58-100 Świdnica lub
 przesłać drogą e-mail-ową na adres: starostwo@powiat.swidnica.pl.

Termin składania ofert ustala się do dnia 15 lutego 2018 r. do godziny 12.00

VIII OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
1. Wykonawca podaje cenę ryczałtową na całość zamówienia. Cena musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszego zapytania ofertowego oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia.
2. Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą oraz słownie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
3. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
4. Wszystkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.

IX INFORMACJE DODATKOWE
1. Wykonawca związany jest ofertą cenową przez okres 30 dni.
2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz upływem terminu składnia oferty cenowej.
3. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
4. Najkorzystniejsza oferta cenowa, to oferta określająca najniższą cenę za wykonanie dokumentacji projektowo – kosztowej.
5. Zamawiający niezwłocznie zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyborze najkorzystniejszej oferty cenowej.
6. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
7. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
8. Zamawiający zastrzega, że może pozostawić niniejsze zapytanie ofertowe bez rozstrzygnięcia, jeżeli każda ze złożonych ofert przekroczy kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację usługi objętej zapytaniem.


Załączniki:
1. oferta cenowa - wzór,
2. projekt umowy,
3. plan terenu,
4. zdjęcie terenu























Otrzymują:
1. adresaci wg rozdzielnika,
2. WI a/a.








Sporządził:
Łukasz Pełka, dnia 8 lutego 2018; tel. 74/ 85-00-486.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1 - Oferta.doc doc 32 2018-02-08 11:48:16 Postępowanie
załącznik nr 2 - umowa.pdf pdf 198.27 2018-02-08 11:48:16 Postępowanie
załącznik nr 3 - plan terenu.pdf pdf 587.64 2018-02-08 11:48:16 Postępowanie
załącznik nr 4 - zdjęcie terenu.doc doc 1033.5 2018-02-08 11:48:16 Postępowanie
OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY.doc doc 24.5 2018-02-08 11:48:16 Przedmiot zamówienia
załącznik nr 2 - umowa.pdf pdf 198.27 2018-02-08 11:48:16 Przedmiot zamówienia
załącznik nr 2 - umowa.pdf pdf 198.27 2018-02-08 11:48:16 Kryterium
OŚWIADCZENIE.doc doc 29 2018-02-08 11:48:16 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 cena ofertowa brutto -

OPIS SPOSOBU OBLICZE [...].doc

1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3198 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 warunki umowny - proszę akceptować

załącznik nr 2 - umo [...].pdf

(0)
2 Oświadczenie Wykonawcy - Proszę potwierdzić

OŚWIADCZENIE.doc

(0)
3 termin realizacji - do 23.04.2018r., proszę potwierdzić (0)
4 Cena 10% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 539