Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Wynajem i obsługa urządzeń kopiujących na potrzeby Urzędu Miasta Inowrocławia oraz rozliczanie usługi w wykonanych kopiach.

Maciej Piątkowski
Urząd Miasta Inowrocławia Oddział: Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Termin:
Zamieszczenia : 15-01-2018 11:59:54
Składania : 19-01-2018 12:00:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

Wymagania Wystawiającego

1. Osoba wyznaczona do kontaktu z Oferentem: Andrzej Raczkowski, nr tel. 52 35 55 300, e-mail: araczkowski@inowroclaw.pl

2. Oferent jest związany złożoną przez siebie ofertą przez okres 30 dni od zakończenia postępowania.

3. Termin płatności na rzecz Wykonawcy wynosi 30 dni od daty realizacji zamówienia oraz otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT.

4. Wykonawca gwarantuje, że przy realizacji dostaw i robót zaoferowany asortyment lub wykorzystane materiały są fabrycznie nowe i spełniają wszystkie parametry określone przez Zamawiającego oraz wymagania wynikające z przepisów prawa.

5. Jeżeli dostarczony produkt jest niezgodny ze specyfikacją Zamawiającego towar odesłany zostanie na koszt i ryzyko Wykonawcy.

6. W przypadku stwierdzenia wad w dostarczonych materiałach, Dostawca zobowiązuje się do dostarczenia materiałów wolnych od wad w terminie 2 dni roboczych od daty zgłoszenia (zgłoszenie w formie podpisanego protokołu zawierającego szczegółowy opis wad).

7. Zamawiający zastrzega, że przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy bez podania przyczyny, a Oferentom z tego tytułu nie przysługuje w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenie.

8. Podana cena towaru lub usługi musi zawierać wszystkie koszty wykonawcy, łącznie z kosztem dostawy, a ofertowanie odbywa się w oparciu o ceny brutto.

9. Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się z treścią powyższych wymagań i ich akceptacja. Złożenie oferty jest równoznaczne ze złożeniem przez Oferenta oświadczenia woli, iż akceptuje przedmiotowe wymagania oraz wyraża zgodę na wszystkie postanowienia i warunki postępowania, a także zobowiązuje się do ich przestrzegania.

10. Oferty należy składać wyłącznie poprzez platformę Open Nexus. Załącznik nr 3 (formularz ofertowy) należy wypełnić oraz dołączyć, w formacie .xls do składanej oferty.

11. Pełna specyfikacja zamówienia oraz ewentualne załączniki widoczne są na stronie postępowania, a dostawca składając ofertę godzi się na te warunki i jest świadomy odpowiedzialności prawnej za złożoną ofertę.

12. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jak również wykaz urządzeń znajdują się w załącznikach nr 1 i nr 2.

13. Dostawa wynajętych kopiarek do dnia 31.01.2018 r. Wynajem i obsługa serwisowa kopiarek od 01.02.2018 do 31.03.2019 r.

14. Dane niezbędne do wystawienia faktury VAT:

Miasto Inowrocław
ul. Prezydenta Franklina Roosevelta 36
88-100 Inowrocław
NIP: 556-263-84-08

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1 - opis przedmiotu zamówienia.docx docx 21.59 2018-01-15 11:59:54 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 2 - wykaz kopiarek.docx docx 16.83 2018-01-15 11:59:54 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 3 - formularz ofertowy.xlsx xlsx 12.33 2018-01-15 11:59:54 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 3 - formularz ofertowy.xlsx xlsx 12.33 2018-01-15 11:59:54 Kryterium

Komunikaty

2018-01-23 10:51 Wojciech Malinowski Szanowni Państwo uprzejmie informuję, że w zakończonym postępowaniu na wynajem i obsługę urządzeń kopiujących na potrzeby Urzędu Miasta Inowrocławia oraz rozliczanie usługi w wykonanych kopiach najkorzystniejszą ofertę, na kwotę 8.928,23 zł brutto, przedstawiła firma PRO-SERWIS S.C. z Bydgoszczy.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wynajem i obsługa urządzeń kopiujących i rozliczanie usługi w wykonanych kopiach. specyfikacja wykonania usługi wynajmu i obsługi urządzeń kopiujących

Załącznik nr 1 - opi [...].docx

Załącznik nr 2 - wyk [...].docx

Załącznik nr 3 - for [...].xlsx

1 komplet - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3316 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 kryterium: najniższa cena (100%) - -

Załącznik nr 3 - for [...].xlsx

(0)
2 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 143