Usługi - 39690-2020

27/01/2020    S18    Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta 

Polska-Gdańsk: Usługi obróbki i usuwania odpadów, które nie są niebezpieczne

2020/S 018-039690

Ogłoszenie o zamówieniu

Usługi

Podstawa prawna:

Dyrektywa 2014/24/UE

Sekcja I: Instytucja zamawiająca

I.1)Nazwa i adresy
Oficjalna nazwa: Zakład Utylizacyjny Sp. z o.o.
Adres pocztowy: ul. Jabłoniowa 55
Miejscowość: Gdańsk
Kod NUTS: PL634
Kod pocztowy: 80-180
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: 1) w zakresie merytorycznym – Magdalena Wawrzyniak, 2) w sprawach dotyczących procedury zamówień publicznych – Lidia Krzyczyńska
E-mail: zut@zut.com.pl
Tel.: +48 583260100
Faks: +48 583221576

Adresy internetowe:

Główny adres: www.zut.com.pl

I.2)Informacja o zamówieniu wspólnym
I.3)Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: www.zut.com.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem: www.zut.com.pl
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń, które nie są ogólnodostępne. Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do tych narzędzi i urządzeń można uzyskać bezpłatnie pod adresem: www.zut.com.pl
I.4)Rodzaj instytucji zamawiającej
Inny rodzaj: jednoosobowa spółka gminy
I.5)Główny przedmiot działalności
Środowisko

Sekcja II: Przedmiot

II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:

Odbiór i zagospodarowanie odpadów w postaci frakcji energetycznej o kodzie 19 12 12 z podziałem na zadania

Numer referencyjny: 3/PN/2020
II.1.2)Główny kod CPV
90513000
II.1.3)Rodzaj zamówienia
Usługi
II.1.4)Krótki opis:

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny odbiór i zagospodarowanie przez Wykonawcę frakcji energetycznej odpadów luzem o kodzie 19 12 12 powstałej w wyniku sortowania zmieszanych odpadów komunalnych oraz zmieszanych odpadów opakowaniowych w sortowni Zamawiającego lub, w przypadku jej przestoju, w procesie uproszczonym polegającym na przesiewaniu na sicie mobilnym podstawionym przez Zamawiającego z podziałem na zadania:

a. zadanie nr 1 – 11 000 Mg,

b. zadanie nr 2 – 11 000 Mg,

c. zadanie nr 3 – 11 000 Mg,

d. zadanie nr 4 – 11 000 Mg,

e. zadanie nr 5 – 11 000 Mg,

f. zadanie nr 6 – 5 500 Mg,

g. zadanie nr 7 – 5 500 Mg.

II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość
II.1.6)Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: tak
Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Odbiór i zagospodarowanie odpadów w postaci frakcji energetycznej o kodzie 19 12 12

Część nr: 1
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
90513000
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL633
II.2.4)Opis zamówienia:

Odbiór i zagospodarowanie odpadów w postaci frakcji energetycznej o kodzie 19 12 12 w ilości 11 000 Mg.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Cena
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 15
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
Oferty należy składać w postaci katalogów elektronicznych lub muszą zawierać katalog elektroniczny
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Odbiór i zagospodarowanie odpadów w postaci frakcji energetycznej o kodzie 19 12 12

Część nr: 2
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
90513000
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL633
II.2.4)Opis zamówienia:

Odbiór i zagospodarowanie odpadów w postaci frakcji energetycznej o kodzie 19 12 12 w ilości 11 000 Mg.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Cena
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 15
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
Oferty należy składać w postaci katalogów elektronicznych lub muszą zawierać katalog elektroniczny
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Odbiór i zagospodarowanie odpadów w postaci frakcji energetycznej o kodzie 19 12 12

Część nr: 3
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
90513000
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL633
II.2.4)Opis zamówienia:

Odbiór i zagospodarowanie odpadów w postaci frakcji energetycznej o kodzie 19 12 12 w ilości 11 000 Mg.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Cena
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 15
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
Oferty należy składać w postaci katalogów elektronicznych lub muszą zawierać katalog elektroniczny
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Odbiór i zagospodarowanie odpadów w postaci frakcji energetycznej o kodzie 19 12 12

Część nr: 4
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
90513000
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL633
II.2.4)Opis zamówienia:

Odbiór i zagospodarowanie odpadów w postaci frakcji energetycznej o kodzie 19 12 12 w ilości 11 000 Mg.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Cena
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 15
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
Oferty należy składać w postaci katalogów elektronicznych lub muszą zawierać katalog elektroniczny
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Odbiór i zagospodarowanie odpadów w postaci frakcji energetycznej o kodzie 19 12 12

Część nr: 5
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
90513000
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL633
II.2.4)Opis zamówienia:

Odbiór i zagospodarowanie odpadów w postaci frakcji energetycznej o kodzie 19 12 12 w ilości 11 000 Mg.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Cena
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 15
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
Oferty należy składać w postaci katalogów elektronicznych lub muszą zawierać katalog elektroniczny
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Odbiór i zagospodarowanie odpadów w postaci frakcji energetycznej o kodzie 19 12 12

Część nr: 6
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
90513000
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL633
II.2.4)Opis zamówienia:

Odbiór i zagospodarowanie odpadów w postaci frakcji energetycznej o kodzie 19 12 12 w ilości 5 500 Mg.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Cena
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 15
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
Oferty należy składać w postaci katalogów elektronicznych lub muszą zawierać katalog elektroniczny
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Odbiór i zagospodarowanie odpadów w postaci frakcji energetycznej o kodzie 19 12 12

Część nr: 7
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
90513000
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL633
II.2.4)Opis zamówienia:

Odbiór i zagospodarowanie odpadów w postaci frakcji energetycznej o kodzie 19 12 12 w ilości 5 500 Mg.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Cena
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 15
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
Oferty należy składać w postaci katalogów elektronicznych lub muszą zawierać katalog elektroniczny
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1)Warunki udziału
III.1.1)Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Wykaz i krótki opis warunków:

Decyzje administracyjne w zakresie gospodarowania odbieranym rodzajem odpadu, tj.

— pozwolenie na prowadzenie procesu odzysku polegającego na przetwarzaniu odpadów i przygotowaniu do dalszego odzysku, w tym recyklingu R1 i/lub R12, bądź unieszkodliwiania w procesie D10 w drodze przekształcenia termicznego,

— wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w odpadach i gospodarzących odpadami (BDO); wpis winien być dokonany przez marszałka województwa właściwego dla siedziby Wykonawcy i winien zawierać pozwolenie na transport odpadów stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia.

III.1.2)Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Kryteria kwalifikacji zgodnie z dokumentami zamówienia
III.1.3)Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Kryteria kwalifikacji zgodnie z dokumentami zamówienia
III.1.5)Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.2)Warunki dotyczące zamówienia
III.2.1)Informacje dotyczące określonego zawodu
III.2.2)Warunki realizacji umowy:
III.2.3)Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia

Sekcja IV: Procedura

IV.1)Opis
IV.1.1)Rodzaj procedury
Procedura otwarta
IV.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
IV.1.4)Zmniejszenie liczby rozwiązań lub ofert podczas negocjacji lub dialogu
IV.1.6)Informacje na temat aukcji elektronicznej
IV.1.8)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie
IV.2)Informacje administracyjne
IV.2.1)Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania
IV.2.2)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 27/02/2020
Czas lokalny: 10:00
IV.2.3)Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom
IV.2.4)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
Polski
IV.2.6)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Okres w miesiącach: 2 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.2.7)Warunki otwarcia ofert
Data: 27/02/2020
Czas lokalny: 12:00
Miejsce:

Zakład Utylizacyjny Sp. z o.o., ul. Jabłoniowa 55, 80-180 Gdańsk, POLSKA, Dział zamówień publicznych.

Informacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia:

Osobami(-ą) upoważnionymi(-ą) przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami są:

1) w zakresie merytorycznym – pani Magdalena Wawrzyniak, tel. nr +48 583260113, faks nr +48 583261576,

2) w sprawach dotyczących procedury zamówień publicznych – pani Lidia Krzyczyńska, tel. nr +48 583260116, e-mail: zut@zut.com.pl

Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: tak
VI.2)Informacje na temat procesów elektronicznych
VI.3)Informacje dodatkowe:
VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Oficjalna nazwa: Urząd Zamówień Publicznych
Adres pocztowy: ul. Postępu 17A
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: uzp@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587701
Faks: +48 224587700

Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl

VI.4.2)Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
Oficjalna nazwa: Urząd Zamówień Publicznych
Adres pocztowy: ul. Postępu 17A
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: uzp@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587701
Faks: +48 224587700

Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl

VI.4.3)Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:

Szczegółowo kwestie odnoszące się do odwołania przedstawione są w art. 180–198 ustawy Prawo zamówień publicznych.

VI.4.4)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Oficjalna nazwa: Urząd Zamówień Publicznych
Adres pocztowy: ul. Postępu 17A
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: uzp@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587701
Faks: +48 224587700

Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl

VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
23/01/2020