Sekcja II: Przedmiot
II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:
Odbiór i zagospodarowanie odpadów w postaci frakcji energetycznej o kodzie 19 12 12 z podziałem na zadania
Numer referencyjny: 3/PN/2020
II.1.2)Główny kod CPV90513000
II.1.3)Rodzaj zamówieniaUsługi
II.1.4)Krótki opis:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny odbiór i zagospodarowanie przez Wykonawcę frakcji energetycznej odpadów luzem o kodzie 19 12 12 powstałej w wyniku sortowania zmieszanych odpadów komunalnych oraz zmieszanych odpadów opakowaniowych w sortowni Zamawiającego lub, w przypadku jej przestoju, w procesie uproszczonym polegającym na przesiewaniu na sicie mobilnym podstawionym przez Zamawiającego z podziałem na zadania:
a. zadanie nr 1 – 11 000 Mg,
b. zadanie nr 2 – 11 000 Mg,
c. zadanie nr 3 – 11 000 Mg,
d. zadanie nr 4 – 11 000 Mg,
e. zadanie nr 5 – 11 000 Mg,
f. zadanie nr 6 – 5 500 Mg,
g. zadanie nr 7 – 5 500 Mg.
II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość
II.1.6)Informacje o częściachTo zamówienie podzielone jest na części: tak
Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
Odbiór i zagospodarowanie odpadów w postaci frakcji energetycznej o kodzie 19 12 12
Część nr: 1
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV90513000
II.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PL633
II.2.4)Opis zamówienia:
Odbiór i zagospodarowanie odpadów w postaci frakcji energetycznej o kodzie 19 12 12 w ilości 11 000 Mg.
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżej
Cena
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówOkres w miesiącach: 15
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznychOferty należy składać w postaci katalogów elektronicznych lub muszą zawierać katalog elektroniczny
II.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
Odbiór i zagospodarowanie odpadów w postaci frakcji energetycznej o kodzie 19 12 12
Część nr: 2
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV90513000
II.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PL633
II.2.4)Opis zamówienia:
Odbiór i zagospodarowanie odpadów w postaci frakcji energetycznej o kodzie 19 12 12 w ilości 11 000 Mg.
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżej
Cena
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówOkres w miesiącach: 15
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznychOferty należy składać w postaci katalogów elektronicznych lub muszą zawierać katalog elektroniczny
II.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
Odbiór i zagospodarowanie odpadów w postaci frakcji energetycznej o kodzie 19 12 12
Część nr: 3
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV90513000
II.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PL633
II.2.4)Opis zamówienia:
Odbiór i zagospodarowanie odpadów w postaci frakcji energetycznej o kodzie 19 12 12 w ilości 11 000 Mg.
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżej
Cena
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówOkres w miesiącach: 15
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznychOferty należy składać w postaci katalogów elektronicznych lub muszą zawierać katalog elektroniczny
II.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
Odbiór i zagospodarowanie odpadów w postaci frakcji energetycznej o kodzie 19 12 12
Część nr: 4
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV90513000
II.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PL633
II.2.4)Opis zamówienia:
Odbiór i zagospodarowanie odpadów w postaci frakcji energetycznej o kodzie 19 12 12 w ilości 11 000 Mg.
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżej
Cena
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówOkres w miesiącach: 15
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznychOferty należy składać w postaci katalogów elektronicznych lub muszą zawierać katalog elektroniczny
II.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
Odbiór i zagospodarowanie odpadów w postaci frakcji energetycznej o kodzie 19 12 12
Część nr: 5
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV90513000
II.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PL633
II.2.4)Opis zamówienia:
Odbiór i zagospodarowanie odpadów w postaci frakcji energetycznej o kodzie 19 12 12 w ilości 11 000 Mg.
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżej
Cena
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówOkres w miesiącach: 15
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznychOferty należy składać w postaci katalogów elektronicznych lub muszą zawierać katalog elektroniczny
II.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
Odbiór i zagospodarowanie odpadów w postaci frakcji energetycznej o kodzie 19 12 12
Część nr: 6
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV90513000
II.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PL633
II.2.4)Opis zamówienia:
Odbiór i zagospodarowanie odpadów w postaci frakcji energetycznej o kodzie 19 12 12 w ilości 5 500 Mg.
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżej
Cena
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówOkres w miesiącach: 15
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznychOferty należy składać w postaci katalogów elektronicznych lub muszą zawierać katalog elektroniczny
II.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
Odbiór i zagospodarowanie odpadów w postaci frakcji energetycznej o kodzie 19 12 12
Część nr: 7
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV90513000
II.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PL633
II.2.4)Opis zamówienia:
Odbiór i zagospodarowanie odpadów w postaci frakcji energetycznej o kodzie 19 12 12 w ilości 5 500 Mg.
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżej
Cena
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówOkres w miesiącach: 15
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznychOferty należy składać w postaci katalogów elektronicznych lub muszą zawierać katalog elektroniczny
II.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1)Warunki udziału
III.1.1)Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowegoWykaz i krótki opis warunków:
Decyzje administracyjne w zakresie gospodarowania odbieranym rodzajem odpadu, tj.
— pozwolenie na prowadzenie procesu odzysku polegającego na przetwarzaniu odpadów i przygotowaniu do dalszego odzysku, w tym recyklingu R1 i/lub R12, bądź unieszkodliwiania w procesie D10 w drodze przekształcenia termicznego,
— wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w odpadach i gospodarzących odpadami (BDO); wpis winien być dokonany przez marszałka województwa właściwego dla siedziby Wykonawcy i winien zawierać pozwolenie na transport odpadów stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia.
III.1.2)Sytuacja ekonomiczna i finansowaKryteria kwalifikacji zgodnie z dokumentami zamówienia
III.1.3)Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodoweKryteria kwalifikacji zgodnie z dokumentami zamówienia
III.1.5)Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.2)Warunki dotyczące zamówienia
III.2.1)Informacje dotyczące określonego zawodu
III.2.2)Warunki realizacji umowy:
III.2.3)Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia
Sekcja IV: Procedura
IV.1)Opis
IV.1.1)Rodzaj proceduryProcedura otwarta
IV.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
IV.1.4)Zmniejszenie liczby rozwiązań lub ofert podczas negocjacji lub dialogu
IV.1.6)Informacje na temat aukcji elektronicznej
IV.1.8)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie
IV.2)Informacje administracyjne
IV.2.1)Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania
IV.2.2)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziałuData: 27/02/2020
Czas lokalny: 10:00
IV.2.3)Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom
IV.2.4)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:Polski
IV.2.6)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertąOkres w miesiącach: 2 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.2.7)Warunki otwarcia ofertData: 27/02/2020
Czas lokalny: 12:00
Miejsce:
Zakład Utylizacyjny Sp. z o.o., ul. Jabłoniowa 55, 80-180 Gdańsk, POLSKA, Dział zamówień publicznych.
Informacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia:
Osobami(-ą) upoważnionymi(-ą) przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami są:
1) w zakresie merytorycznym – pani Magdalena Wawrzyniak, tel. nr +48 583260113, faks nr +48 583261576,
2) w sprawach dotyczących procedury zamówień publicznych – pani Lidia Krzyczyńska, tel. nr +48 583260116, e-mail: zut@zut.com.pl